вівторок, 9 січня 2018 р.

Календарно-тематичне планування

Зведений перелік перевірних робіт

І сем
ІІ сем
Аудіювання
1
1
Діалог
1
-
Усний твір
-
1
Письмовий переказ
-
1
Перевірка мовних знань та вмінь
2
2
Диктант
2
2
Списування
1
1









УКРАЇНСЬКА МОВА
за підручником М.Д. Захарійчук, А.І. Мовчун
І семестр — 4 год на тиждень
ІІ семестр3 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Вступ. Мова — найважливіший засіб людського спілкування.

2

Рідна і державна мова.

3

Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях.

4

Текст і його ознаки. Тема, мета і заголовок тексту. Відновлення деформованого тексту.

5

Змістовий зв’язок між частинами тексту. Абзац. Роль абзаців у тексті.

6

Ознаки художнього та наукового текстів. Порівняння художнього та наукового текстів.

7

Розвиток писемного мовлення. Написання правил на тему «Поведінка в осінньому лісі»

8

Ознаки ділового тексту. Складання оголошення.

9

План тексту. Поділ тексту на логічно завершені частини за планом і без нього. Складання плану прочитаного тексту.

10

Текст-розповідь. Науково-популярний текст. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами.

11

Текст-опис. Складання опису за поданим планом і опорними словами. Навчальний діалог.

12

Текст-міркування. Складання тексту-міркування за поданим початком та опорними словами. Навчальний діалог.

13

Закріплення та узагальнення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. Перевірна робота. Діалог.

14

Види речень за метою висловлювання.

15

Розвиток писемного мовлення. Робота з деформованим текстом.


16

Речення окличні та неокличні. Інтонування речень. Звертання, розділові знаки при них.

17

Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні.'

18

Зв’язок між словами в реченнях. Словосполучення.

19

Однорідні члени речення. Повторення і систематизація вивченого.

20

Перевірка знань з мовних тем «Мова і мовлення», «Текст», «Речення».

21

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.

22

Слова з прямим і переносним значенням. Спостереження за значенням слів.

23

Слова, що мають кілька значень. Складання речень.

24

Розвиток писемного мовлення. Робота з деформованим тек- стом

25

Однозвучні слова (омоніми). Уживання багатозначних слів.

26

Синоніми. Роль синонімів у тексті. Фразеологізми-синоніми.

27

Антоніми. Спостереження за вживанням антонімів у тексті. Фразеологізми-антоніми. Попереджувальний диктант.

28

Культура мовленого слова: розрізнення літературно-лексичної норми та ненормативної лексики. Пояснювальний диктант.

29

Контрольна робота. Диктант «Осінь».

30

Аналіз контрольної роботи. Закінчення слова. Зміна форми слова за допомогою закінчення. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні.

31

Основа слова. Частини основи: префікс, корінь, суфікс.

32

Розвиток писемного мовлення. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом.

33

Корінь слова. Спільнокореневі слова і форми слова. Різно-кореневі слова.

34

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів.

35

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'], [ц'], [с'] у коренях слів. Відновлення деформованого тексту.

36

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом.

37

Розвиток писемного мовлення. Складання інструкції «Як зробити рамку для фотографії»

38

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в коренях, шо не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.

39

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Навчальний діалог.

40

Правильна вимова слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слів і складів. Навчальний діалог.

41

Правильна вимова слів із глухими і дзвінкими приголосними звуками. Складання тексту за серією малюнків та опорними словами. Перевірна робота. Діалог.

42

Перевірка правопису слів із глухими приголосними.

43

Поглиблення знань про дзвінкі та глухі приголосні звуки (парні й непарні). Складання розповіді за малюнком і кінцівкою.

44

Закріплення вивченого про вимову і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Написання записки.

45

Розвиток писемного мовлення. Написання листа.

46

Префікс. Словотворча роль префіксів. Навчальне аудіювання.

47

Творення слів із найуживанішими префіксами. Навчальне аудіювання.

48

Префікси і прийменники. Перевірна робота. Аудіювання.

49

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами.

50

Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Попереджувальний диктант.

51

Правопис префіксів з- (с-). Пояснювальний диктант.

52

Контрольна робота. Диктант «Журавлик».

53

Аналіз контрольної роботи. Апостроф після префіксів. Перенос слів з апострофом після префікса. Складання оголошення.

54

Розвиток писемного мовлення. Написання запрошення (привітання)

55

Суфікс. Роль суфіксів. Навчальний діалог.

56

Творення слів із найуживанішими суфіксами. Навчальний діалог.

57

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса. Перевірна робота. Діалог.

58

Поділ слів із суфіксами для переносу. Списування друкованого тексту.

59

Усний та письмовий розбори слів за будовою. Перевірна робота. Списування.

60

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про будову слова.

61

Перевірка знань з мовних тем «Слово», «Значення слова», «Будова слова».

62

Повторення вивченого. Аналіз контрольної роботи.








ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
за підручником В.О. Науменко
I  семестр3 год на тиждень
II  семестр4 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Книга — маленьке віконце, та через нього весь світ видно.


З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА
Світ народних казок. Українські народні казки.
2-3

Розум силу переважить. Казки про тварин.

4

Де сила не візьме, там розум допоможе.

5-6

Світ чарівний і казковий.

7

Урок позакласного читання

8

Підсумок за темою.

Казки народів світу
9

Від маленького може бути велика користь.

10

Дружба — велика сила.

11-12

Добро добром згадують.

13

Урок позакласного читання

14-15

Коли щось робиш — думай і про наслідки.

16

Підсумок за темою.

3 ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ
Світ літературних казок. Казки зарубіжних письменників
17

Кожен має свою мову.

18

Урок позакласного читання

19-20

Яку дружбу заведеш, таке й життя поведеш.

21-23

Коли твір відкриває свої таємниці.

24

Урок позакласного читання

25

Чародійна сила гномів.

26-27

Слово — не горобець, вилетить — не впіймаєш.

28-29

Хто міняє, той нічого не має.

30-31

Казка в гості завітала.

32

Урок позакласного читання

33

Скільки сніг не лежатиме, а розтанути мусить.

34

Підсумок за темою.


Казки українських письменників
35

Де живе казка.

36

Яке частування, таке й дякування.

37-38

Казка двері відчиняє.

39

Урок позакласного читання

40

Зрозумій, розкажи, фантазуй.

41

Добре серце і лід розтопить.

42-44

Коли твір відкриває свої таємниці.

45

Не будь байдужим.

46

Підсумок за темою.


















МАТЕМАТИКА


за підручником Ф.М. Рівкінд, Л.В. Оляницької
4 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас
1

Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Властивості віднімання і додавання (додавання і віднімання нуля, віднімання рівних чисел). Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (на 2 дії).

2

Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Сутність процесу вимірювання. Задачі на знаходження суми трьох доданків.

3

Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння.

4

Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини.

5

Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника. Коло і круг. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Дії 3 іменованими числами.

6

Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання й віднімання від зміни одного з компонентів дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника.

7

Перевірка додавання відніманням. Знаходження значень виразів зі змінними. Обернені задачі. Одиниці вимірювання маси — кілограм, центнер.

8

Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання суми до числа. Задачі на 2 дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Одиниці вимірювання часу — доба, тиждень, місяць, рік. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами.

9

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Співвідношення між одиницями вимірювання величин. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником.

10

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на 2 дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами.

11

Табличне множення і ділення. Взаємозв’язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Обчислення числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного ступеня. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата.

12

Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника.

13

Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій.

14

Властивості множення і ділення (множення на 1 і на 0; ділення на 1; ділення нуля). Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

15

Обчислення числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

16

Контрольна робота №1

17

Аналіз контрольної роботи

Нумерація чисел у концентрі «Тисяча».
Усне та письмове додавання чисел у межах 1000
Сотня. Усна та письмова нумерація чисел у межах 1000
18

Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

19

Трицифрове число. Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

20

Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне число у натуральному ряді. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

21

Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розряд сотень. Позиційне значення цифри в записі трицифрового числа. Порівняння чисел на основі їх десяткового складу. Розрядні числа. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

22

Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини. Задачі на 2-3 дії, які включають збільшення, зменшення числа: на кілька одиниць, у кілька разів.

23

Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

24

Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Додавання і віднімання іменованих чисел. Прості задачі, що містять групу взаємопов’язаних величин. Периметр прямокутника (квадрата).

25

Одиниця вимірювання маси — тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях маси. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці.

26

Контрольна робота №2.

27

Аналіз контрольної роботи.

28

Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1, 187 — 1). Попереднє і наступне число у натуральному ряді. Істинні й хибні числові рівності, нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня.


29

Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня.

30

Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи.

31

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці.

32

Порівняння сотень, додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

33

Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

34

Додавання круглих чисел. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням.

35

Віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

36

Додавання і віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Розв’язування нерівностей.

37

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи.

38

Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

39

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

40

Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання суми від числа. Розв’язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони.

41

Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

42

Додавання та віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


43

Контрольна робота №3.

44

Аналіз контрольної роботи.

Письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000
45

Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею.

46

Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі, що містять числові дані в таблиці. Задачі на знаходження периметра прямокутника.

47

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. Істинні та хибні висловлювання.

48

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць.


49

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового віднімання. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв’язування простих задач способом складання рівняння.

50

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел 3 переходом через розряд (виду .100 - 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць.

51

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події.

52

Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням.

53

Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Взаємозв’язок між діями додавання й віднімання. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням.

54

Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. Задачі на знаходження периметра квадрата. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.


55

Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

56

Контрольна робота №4.

57

Аналіз контрольної роботи.

Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення
58

Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків.

59

Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь.

60

Переставний і сполучний закони множення. Задачі на величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.

61

Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

62

Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток.











ПРИРОДОЗНАВСТВО


за підручником І.В. Грушинської
2 год на тиждень

Дата
Тема уроку
Примітки
1

Як людина пізнає природу?

2

Які незвичайні властивості має звичайна вода? Практична робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті.

3

Де на Землі міститься вола? Дослідницький практикум. Як опріснити воду.

4

Як знайти на карті частини Світового океану? Практична робота. Позначення на контурній карті частин Світового океану.

5

Яке значення води в житті людини?

6

Як охороняти безцінний скарб Землі — воду?

7

Запитаємо в матінки природи: вода — руйнівник чи вода — рятівник?

8

Узагальнюючий урок. Контрольна робота з теми «Вступ. Вода».

9

Які властивості має повітря?

10

3 чого складається повітря?

11

Дослідницький практикум. Як змусити вітер працювати. Чому повітря рухається?

12

Як вітер впливає на природу Землі?

13

Чому потрібно охороняти повітря від забруднення? Міні-проект. Виявлення пилу в повітрі та встановлення джерел його забруднення.

14

Узагальнюючий урок. Контрольна робота з теми «Повітря».

15

Що таке гірські породи?

16

Що таке корисні копалини? Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин.


17

Навіщо людям потрібні копалини копалини? Дослідницький практикум. Які корисні копалини є у моєму краї.

18

Чим ґрунти відрізняються від гірських порід?

19

Як склад ґрунту впливає на його властивості?

20

Запитаємо у матінки природи: як поліпшити родючість ґрунту?

21

Узагальнюючий урок. Контрольна робота з теми «Гірські породи. ґрунт ».

22

Що таке енергія і для чого вона потрібна?

23

Як сонячна енергія впливає на природу Землі?

24

Які джерела енергії є невичерпними?

25

У чому переваги енергії Сонця?

26

Як «приручити» вітер?

27

Чому воду називають невтомною трудівницею?

28

Дослідницький практикум. Як зменшити витрати тепла у будинку. Як ти економиш тепло та електроенергію?

29

Узагальнюючий урок. Контрольна робота з теми «Сон- це — джерело енергії на Землі».

30

Як «упізнати» рослини?

31

Які рослини — квіткові? Практична робота. Робота зі зразками гербаріїв квіткових рослин.

32

Які рослини називають хвойними?







Я У СВІТІ


за підручником О.В. Тагліної, Г.Ж. Іванової
1 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Головне чудо світу.

2

Людина — невід’ємна частина живої природи.

3

Як людина росте і розвивається.

4

Людське «Я».

5

Зовнішність і краса людини.

6

Характер людини.

7

Прагнення до самостійності.

8

Успіх і навчання.

9

Учимося вчитися.

10

Вчимося вчитися. Розвиваємо свої здібності.

11

Я — людина. Мої знання й мої досягнення. Контрольна робота.

12

Сім’я. Склад сім’ї.

13

Основні обов’язки в сім’ї. Шанобливе ставлення до старших та інших членів сім’ї.

14

Школа. Історія рідної школи. Збереження традицій.

15

Людські чесноти.

16

Дружні стосунки.

17

Співпраця. Правила дружної роботи.

18

Правила культурної поведінки.

19

Я вивчаю правила культурної поведінки. Контрольна робота

20

Я в суспільстві.

21

Україна — незалежна держава.

22

Символи України як держави.

23

Громадяни України. Права й обов’язки громадян.

24

Свята моєї Батьківщини.

25

Правопорушення. Контрольна робота.

26

«Що буде, якщо ...». Думаю про наслідки.

27

Проект «Славетні українці». Контрольна робота.

28

Країни світу. Україна на карті світу.

29

Україна — європейська держава.

30

Такі різні і такі схожі країни та народи.

31

Я вивчаю різні країни і народи.

32

Винаходи людства.

33

Винаходи людства. Працюємо над проектом.

34

Славетні українці минулого. Працюємо над проектом.

35

Перевір свої знання. Контрольна робота.


















ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
за підручником І.Д. Беха, Т.В. Воронцовой В.С. Пономаренка, С.В. Страшка


1год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Здоров’я і розвиток. Практична робота. Вимірювання пульсу.

2

Джерела здоров’я.

3

Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя.

Розділ 1. Здорове тіло
4

Працездатність і здоров’я. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності.

5

Активний відпочинок.

6

Гігієна одягу та взуття.

7

Як захиститися віл застуди. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу.

8

Здорове харчування.

9

Проблеми харчування. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням.

Розділ 2. Серед людей
10

Дружний клас.

11

Дружна родина. Практична робота. Як зробити приємність іншому.

12

Як стати толерантним. Практична робота. Обговорення літературних джерел про толерантність.

13

Школа спілкування.

14

Як залагодити конфлікт. Практична робота. Моделювання ситуації мирного розв’язання конфліктів з однолітками.

15

Шкідливі звички і здоров’я.

16

Комп’ютер і здоров’я.

Розділ 3. Безпечне довкілля
17

Безпечний дім. Практична робота. Ознайомлення із застережливими знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину.

18

Пожежна безпека. Рольова гра. Викликаємо служби 101, 102, 103, 104.

19

Обережно: газ! Практична робота. Як діяти при витіканні газу.

20

Безпека на дорогах.

21

Залізничний переїзд. Дорожні знаки.

22

Безпека надворі.

23

Відпочинок на природі.

24

Сам собі рятувальник.

Розділ 4. Здоровий дух
25

Характер людини. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру.

26

Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру.

27

Учись учитися. Практична робота. Вправи на тренування пам’яті та концентрацію уваги.

28

Уява і здоров’я.

29

Вчимося відпочивати. Створення колажу «Що приносить мені радість».

30

Виконання проекту «Здоровим бути модно!»

31



32



33



34



35







ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
за підручником О.В. Калініченко, В. В. Сергієнко


1 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Бесіда «В гостях у художників». Матеріали, інструменти та обладнання художника-трафіка. Закріплення знань про графічні техніки. «Чарівні чоловічки».


2

Вибір засобів виразності графіки для передавання характеру форми та поверхні зображуваних об’єктів і предметів. «Осінь у лісі».


3

Елементарне поняття про рітм. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. «Ритми хвиль».

4

Матеріали, інструменти та обладнання художника-живо- писця. Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Закріплення знань з основ кольоро- знавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). «Веселка».

5

Кольорові контрасти. «Дарунки природи».


6

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. «Кружляє листопад».

7

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. «Барви осені».

8

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. «Осінні враження».

9

Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Відтворення фактури зображуваної поверхні. «Улюблена тваринка».

10

Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форм. «Світ рослин».

11

Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. Види архітектури. «Дитячий палац творчості».

12

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. «Місто майбутнього».

13

Матеріали, інструменти та обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. «Краса народних виробів».

14

Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. «Вироби гончарів».

15

Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. «Карнавальна маска».

16

Узагальнення знань і умінь з тем «У майстерні графіка та живописця», «У майстернях скульптора, архітектора та народних майстрів».







ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
за підручником В.К. Сидоренка, Н.В. Котелянець, О.В. Агєєвої
1 год на тиждень
Дата
Тема уроку
Примітки
1

Вступ. Правила техніки безпеки на уроках трудового навчання. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластиліну.
Практична робота. Виготовлення барельєфних форм із пластиліну.

2

Робота з пластиліном. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластиліну.
Практична робота. Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій.

3

Урок-екскурсія. В гостях у скульптора.

4

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну. Практична робота. Виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну.

5

Комбінування природних і пластилінових матеріалів. Виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну. Практична робота. Виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну.

6

Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Послідовність робіт під час виготовлення виробів технікою витинанки. Прийоми роботи інструментом. Виготовлення листівок технікою витинанки.
Практична робота. Виготовлення виробів технікою витинанки.

7

Витинанка. Послідовність робіт під час виготовлення виробів технікою витинанки. Ажурні візерунки в квадраті, крузі.
Практична робота. Виготовлення серветок технікою витинанки.

8

Витинанка. Послідовність робіт під час виготовлення виробів технікою витинанки. Виготовлення сюжетної витинанки.
Практична робота. Виготовлення листівок технікою витинанки.

9

Мозаїка з паперу. Основні прийоми роботи й послідовність виконання мозаїки. Виготовлення мозаїки з паперу. Практична робота. Виготовлення мозаїки з паперу.

10

Мозаїка. Торцювання. Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання.
Практична робота. Виготовлення мозаїки технікою торцювання.

11

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Створення мозаїки на пластиліні з круп та бісеру. Практична робота. Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів.

12

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів.
Практична робота. Виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів.

13

Робота над проектом «Майстерня Діда Мороза».

14

Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. Створення об'ємних фігурок птахів технікою оригамі. Практична робота. Створення об’ємних фігурок птахів технікою оригамі.

15

Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою оригамі.

16

Модульне оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі.
Практична робота. Створення об’ємних виробів













ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Дата
Тема уроку
Примітки
1

Правила поведінки та безпеки на уроках фізичної культури. Правила безпеки на спортивному майданчику і під час самостійних занять фізичними вправами. Спортивний одяг та взуття. Основні правила загартовування. Рухлива гра «До своїх прапорців»

2

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Спеціальні вправи бігуна. Високий старт. Ігри-естафети з бігом та стрибками

3

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Старт, стартовий розгін, біг на дистанцію ЗО м. Стрибкові вправи. Рухлива гра

4

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Спеціальні вправи бігуна. Біг на дистанцію 30 м. Ігри-естафети

5-7

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг на дистанцію ЗО м. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра

8-11

Стройові та організаційні вправи. ЗРВ. Повільний рівномірний біг. Стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри

12

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Тестування: стрибки у довжину з місця. Ігри-естафети за бажанням учнів з елементами легкої атлетики

13

Правила поведінки та безпеки на уроках спортивних ігор (школи м’яча), футболу. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Історія українського футболу (футбол у Харкові). Рухлива гра

14

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Техніка пересування без м’яча. Ведення внутрішньою частиною підйому. Естафета з м’ячами

15

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для м’язів стопи. Ведення та зупинка м’яча. Рухлива гра

16-17

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. (16) Ведення та зупинки м’яча. (17) Ведення, зупинки, удари по нерухомому м’ячу. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра

18

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Пересування. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Удари по м’ячу. Рухлива гра

19

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Тестування: «човниковий біг» 4 х 9 м. Ведення. Зупинки. Передачі. Естафета

20-21

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Ведення. Удари. Зупинки. (20) Укидання м’яча. Естафета жонглювання повітряними кульками, рухлива гра

22

Організаційні вправи. ЗРВ. Удари по м’ячу — навчальний норматив (н/н). Техніка індивідуальних дій з м’ячами. Жонглювання м’ячем (хлопці), повітряними кульками (дівчата). Естафета

23

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи з м’ячами. Тактичні дії. Навчальні ігри 4x4

24

Організаційні вправи. ЗРВ. Тактичні дії в навчальних іграх. Ігри-естафети з елементами футболу за бажанням учнів

25

Правила поведінки та безпеки на уроках гімнастики (школа культури рухів з елементами гімнастики; школа пересувань, стрибків). Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Видатні українські гімнасти. Організаційні вправи. Рухлива гра

26-27

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. (26) ЗРВ. (27) ЗРВ — комплекс вправ ранкової гімнастики. Вправи на гімнастичній лаві. Вправи на гімнастичному килимку (карематі). Рухлива гра

28-29

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ — комплекс вправ ранкової гімнастики. Вправи на карематі. Лазіння по похилій гімнастичній лаві. (29) Лазіння на гімнастичній стінці. Естафета з обручами

30

Стройові вправи. ЗРВ. Вправи на карематах. Н/н — підтягування на похилій гімнастичній лаві. Рухлива гра

31

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Акробатичні вправи: перекиди уперед, назад; стійка на лопатках; вправи для розвитку гнучкості. Вправи на гімнастичній стінці

32-33

Організаційні вправи. ЗРВ. Акробатичні вправи: перекиди уперед, назад; стійка на лопатках; «міст» із положення лежачи; вправи для розвитку гнучкості. Піднімання тулуба із положення лежачи. Вправи на гімнастичній стінці

34

Стройові та організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Акробатичні вправи: «міст» із положення лежачи. Н/н — перекиди (перекид назад). Піднімання тулуба із положення лежачи. Естафета зі скейтами («Скейт»)

35

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Акробатичні вправи: 2 перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи; піднімання тулуба із положення лежачи. Естафета з великими гумовими м’ячами «Змійка», естафета «Скейт»

36-37

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Акробатичні вправи. (36) Н/н — «міст» із положення лежачи. 2 перекиди вперед злито. (37) Н/н — 2 перекиди вперед злито. Піднімання тулуба із положення лежачи. (36) Рухлива гра. (37) Естафета «Скейт» та естафета з великими гумовими м’ячами

38

Організаційні вправи. ЗРВ. Акробатичні вправи. Піднімання тулуба і положення лежачи. Лазіння по гімнастичній лаві. Естафета «Картопля»

39

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ з гімнастичними палицями. Н/н — піднімання тулуба із положення лежачи. Естафета «Картопля»

40-41

Організаційні вправи. Різновиди ходьби а бігу. ЗРВ з гімнастичними палицями. Нахил тулуба із положення сидячи. (41) Н/н — нахил тулуба із положення сидячи. «Комбінована естафета»

42

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ з гімнастичними палицями. Повторити 4 естафети: «Скейт», «Змійка», «Картопля», «Комбінованаестафета»

43-45

Організаційні вправи. (43) ЗРВ. (44—45) Комплекс вправ ритмічної гімнастики. Танцювальні кроки. (43—44) Естафети з великими гумовими м’ячами. (45) Ігри-естафети з обручами

46-47

Стройові та організаційні вправи. ЗРВ — комплекс вправ ритмічної гімнастики. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання. Рухлива гра

48

Організаційні вправи. ЗРВ — комплекс вправ ритмічної гімнастики. Н/н — танцювальні кроки. Ритмічні завдання. Ігри за бажанням учнів

49-51

Організаційні та стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ — комплекс вправ для формування правильної постави. Вправи з рівноваги. (49) Згинання і розгинання рук в упорі на стегнах. (50—51) Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. (49, 51) Рухлива гра. (50) Естафета з елементами гімнастики

52

Організаційні вправи. ЗРВ. Вправи з рівноваги. Вправи на гімнастичній стінці. Н/н — згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра

53

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Вправи з рівноваги. Вправи на гімнастичній стінці. Підтягування у висі на низькій перекладині

54

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Н/н — вправи на гімнастичній стінці. Подолання перешкод. Підтягування у висі на низькій перекладині

55-56

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Підтягування у висі на низькій перекладині. (56) Н/н — підтягування у висі лежачи. Подолання перешкод з елементами гімнастики

57-58

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ — комплекс з гімнастичними палицями. (57) Подолання перешкод. (58) Ігри-естафети з елементами гімнастики за бажанням учнів

59

Правила поведінки та безпеки на уроках школи м’яча (баскетбол); школи стрибків. Організаційні вправи. ЗРВ. Підкидання та ловіння м’яча двома руками Естафета «М’яч зверху»

60

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Ловіння м’яча. Ведення м’яча. Естафети з м’ячами: «М’яч зверху», «М’яч знизу»

61-62

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Ловіння м’яча. Передача двома руками від грудей. Ведення м’яча під час ходьби. (61) Естафета «Тунель». (62) Естафета «Маятник»

63

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Ведення м’яча. Н/н — передачі м’яча двома руками від грудей. Естафети: «Тунель», «Маятник»

64-65

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ у бігу. Ловіння м’яча після удару об підлогу. Передачі м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Ведення м’яча правою та лівою рукою повільним бігом. Естафета «Хвилька»

66

Організаційні вправи. ЗРВ. Ведення м’яча між стійок. Рухлива гра

67-68

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Передача однією рукою від плеча, ловіння двома руками. Ведення м’яча між стійок. Комбінована естафета

69

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Естафети з м’ячами на спритність та увагу

70-71

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Передачі та ведення м’яча у вивчений спосіб. Метання набивного м’яча. Рухлива гра

72

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Метання набивного м’яча (1 кг). Естафети з елементами баскетболу

73

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Передачі та ведення м’яча. Ігри- естафети з м’ячами за бажанням учнів

74

«Олімпійський урок». Відродження сучасних Олімпійських Ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських Ігор. Виступи української команди на останніх Літніх та Зимових Олімпійських іграх (фото, відеоматеріали)

75-76

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Вправи з малими (тенісними) м’ячами. Вправи зі скакалками. Рухлива гра (естафета)

77-78

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Вправи з малими (тенісними) м’ячами. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Вправи зі скакалками. Естафета, рухлива гра

79

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Н/н — стрибки через скакалку. Рухливі ігри

80

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Вправи з малими м’ячами. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ігри-естафети

81

Організаційні вправи. ЗРВ. Вправи з малими м’ячами. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Рухлива гра-естафета

82-84

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Метання м’яча у вертикальну ціль. (83—84) Стрибки у висоту у спосіб «зігнувши ноги». Ігри-естафети з бігом та стрибками. Рухлива гра

85

Організаційні вправи. ЗРВ. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Н/н — стрибки у висоту у спосіб «зігнувши ноги». Рухлива гра

86-87

Стройові та організаційні вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Індивідуальні тактичні дігі Навчальна гра 3 х 3, 4 х 4

88-89

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Вправи з м’ячами. Удари по м’ячу. Дії гравців у захисті. Тактичні дії у нападі. Навчальна гра

90

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. Н/н — удари по м’ячу. Тактичні дії.

91-93

Організаційні вправи. ЗРВ. Вправи для м’язів стоп. Вправи з м’ячами. Навчальна двобічна гра 4x4, 5x5, 6x6

94-95

Організаційні вправи. ЗРВ. Повільний біг — 300 (№ 94) та 400 (№ 95) м. Вправи з м’ячами. (№ 94) Ігри-естафети з елементами футболу. (№ 95) Навчальна двобічна гра

96

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Рівномірний біг 500 м. Теоретичне тестування

97

Організаційні вправи. Бігові та стрибкові вправи. ЗРВ. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Стрибки у довжину з місця. Тестування «Гнучкість»

98

Організаційні вправи. ЗРВ. Повільний рівномірний біг у чергуванні з ходьбою 600 м. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Тестування «Стрибки у довжину з місця». Рухлива гра

99

Організаційні вправи. ЗРВ. Повільний рівномірний біг 700 м. Підтягування у висі на низькій перекладині. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Рухливі ігри

100

Організаційні вправи. ЗРВ. Повільний рівномірний біг 800 м. Тестування «Човниковий» біг 4 х 9 м. Естафети з обручами

101

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг на дистанцію ЗО м. Тестування «Підтягування у висі на низькій перекладині». Рухлива гра

102

Організаційні вправи. ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Повільний рівномірний 900 м. Біг на дистанцію 30 м. Метання малого м’яча на дальність

103

Організаційні вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Метання малого м’яча на дальність. Рухлива гра

104

Організаційні вправи. ЗРВ. Тестування «Чергування ходьби та бігу». Метання малого м’яча на дальність. Ігри-естафети

105

Організаційні вправи. ЗРВ. Ігри-естафети за бажанням учнів. Підсумки начального року. Домашнє завдання на канікули




Немає коментарів:

Дописати коментар